Rezerwacja online

COVID-19

W zaistniałej sytuacji związanej z pandemią koronawirusa bezwzględnym priorytetem Domu św. Szymona staje się bezpieczeństwo naszych Gości. W związku z powyższym przygotowaliśmy szereg zabezpieczeń, procedur oraz instrukcji mających na celu zapewnienie Państwu spokojnego i udanego pobytu. Poniżej prezentujemy najważniejsze punkty naszej polityki bezpieczeństwa:

 

  1. Pobyt w naszym Domu wiąże się z koniecznością pisemnej deklaracji dobrego stanu zdrowia. Osoby prezentujące objawy chorobowe, takie jak gorączka, duszności, kaszel, mogą zostać wydalone z obiektu bez możliwości zakończenia pobytu zgodnie z planem. Prosimy, by wszelkie obawy związane ze stanem zdrowia innych Gości czy pracowników niezwłocznie zgłaszać Recepcji.
  2. W celu ograniczenia kontaktu podczas zameldowania, przygotowaliśmy dla naszych Gości informatory dotyczące pobytu, znajdujące się w każdym pokoju. Znajdą tam Państwo informacje o godzinach pracy Recepcji, zasadach wymeldowania, możliwościach wejścia do budynku po zakończeniu pracy obsługi, śniadaniach i innych usługach dodatkowych.
  3. Kontakt z Recepcją odbywa się w głównej mierze drogą telefoniczną. Wszystkie sprawy (poza dokonywaniem płatności) ustalić można z obsługą przez telefon. W ten sposób zamówicie Państwo śniadanie lub też poprosicie o doniesienie żelazka i deski do prasowania pod drzwi pokoju.
  4. Zachęcamy, by wszystkich płatności za pobyt dokonywać przelewem. W dniu przyjazdu należy mieć ze sobą potwierdzenie dokonania płatności w formie wydrukowanej bądź też przesłać je na adres e-mail Domu. Jeśli to niemożliwe, zachęcamy do płatności kartą.
  5. Podczas przebywania w pomieszczeniach wspólnych, takich jak recepcja, korytarze czy parking, konieczne jest zakrywanie przez Gości ust i nosa.
  6. Sprzątanie możliwe jest tylko na życzenie Gości, przy czym rekomendujemy, by przy krótszych pobytach starać się nie korzystać z tej opcji.
  7. Rekomendujemy niekorzystanie z toalet publicznych poza sytuacjami naglącej konieczności.
  8. Niemożliwe jest, by na terenie Domu przebywały osoby niezameldowane.
  9. Kilka razy w ciągu dnia odbywa się dezynfekcja powierzchni szczególnie narażonych na przenoszenie wirusów, takich jak klamki, poręcze, stoły, czy krzesła.
  10. Przy toaletach publicznych oraz przy wejściach do budynki dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk.
  11. Do sprzątania pokoi i korytarzy używamy bezpiecznych dla Gości środków odkażających.
  12. Herbata i cukier, niegdyś dostępne na korytarzach, będą czekać na Państwa w pokojach.
  13. Kawę z kącika kawowego należy zamówić telefonicznie w Recepcji, zostanie ona przygotowania z zastosowaniem zasad bezpieczeństwa i dostarczona do pokoju.
  14. Przygotowujemy dla Państwa możliwość zamówienia śniadań do pokoju.
  15. Przedmioty wypożyczane z recepcji są dezynfekowane każdorazowo po ich zwrocie.
  16. Każdy nasz pracownik został przeszkolony w kwestii zasad higieny i bezpieczeństwa. W Recepcji dostępne są instrukcje postępowania w razie podejrzenia zakażenia koronawirusem oraz numery alarmowe do najbliższej stacji sanitarno-epidemiologicznej i oddziałów zakaźnych.
Mamy nadzieję, że wdrożone przez nas środki zapobiegawcze będą dla Państwa gwarancją udanego pobytu w Domu św. Szymona.